Monica Stubé och Mikael Arvidsson, Boden Gratistidning flankerar Richard Handal på Allstar i Boden som nappat på CrossMedia abonnemanget.

Allstar är bland de första i Boden att börja jobba med 100P och Boden Gratistidning som ”business partner” genom att gå in i CrossMedia abonnemang. Det blir en helhetslösning gällande kommunikation och marknadsföring i både print-, digitala- och sociala kanaler.

– Det känns jättespännande och skönt att kroka arm och känna att man tar ett samlat grepp kring de här viktiga frågorna, säge rRichard Handal som driver Allstar i Boden

Mikael Arvidsson och Monica Stubé är på besök och lägger upp planerna för igångkörningen nästa vecka. Det är några bitar som skall synkas men när det väl är upplagt som sköts hanteringen av den plattorm som byggts upp av 100P och Gratistidningen, kallad Magneto.

– Det är en resa Allstar gör och som vi vill vara med om och se till att man når sina mål. Det startar nu och efterhand kommer det utvecklas på ett bra sätt. Samarbete är viktigt inom business och i vårt upplägg har vi en stor fördel att vi erbjuder även mediekanalerna för att nå ut, förklarar Mikael Arvidsson.

Share This