Sofie Ledin, Luleå Gratistidning och Erika Stugård, Hotel Savoy blir ”business partners” inom kommunikation och marknadsföring med CrossMedia abonnemang.

100P och Gratistidningen har precis lanserat CrossMedia abonnemang och det är något som många företagare nappat på. En av dem är Hotel Savoy som förutom själva hotellet även kommer marknadsföra sin stora satsning med upplevelsecentret Alcatraz som öppnar senare i höst. Erika Stugård, hotellchef är nöjd med att kunna nå ut på effektivt sätt varje vecka till hela Fyrkanten.

– Vi använder Gratistidningen för vår annonsering och är jättenöjda med effekten. När vi nu även börjar jobba med ”Content Marketing” och innehåll på alla kanaler blir det ännu bättre för vårt varumärke, säger Erika Stugård.

Sofie Ledin, Gratistidningen är positiv och lite överraskad över det mottagande det nya sättet att jobba på har tagits emot av företagen.

– Vi blir lite av en ”business partner” till företagen på deras resa. Jag tror att många uppskattar det då man ofta har svårt att hinna med den viktiga kommunikationen och marknadsföringen. Med Gratistidningens CrossMedia abonnemang får man en helhetslösning som fungerar, berättar Sofie Ledin.

Share This